Contractbeheerder Externe Plaatsingen
Plaats: Rotterdam
Uren per week: 36
Startdatum: 02-01-2024
Einddatum: 31-12-2024
Optie op verlenging: Ja, 2 x 12 maanden
Opdrachtomschrijving:
De Inhuurdesk van de politie is op zoek naar een Contractbeheerder Externe Plaatsingen, voor de uitgaande externe tewerkstellingen en detacheringen.
De Inhuurdesk verzorgt de inzet van een breed scala aan gespecialiseerd, extern personeel van A tot Z en is gepositioneerd binnen het organisatieonderdeel HRM / in-, door- en uitstroom (IDU) / Recruitment. Het team van de Inhuurdesk bestaat uit een Teamchef en twee coördinatoren en is onderverdeeld in vijf clusters:
- Detacheren: 1 kwartiermaker, 3 Specialisten, 1 Administratief ondersteuner;
- DAS: 5 Recruiters, 5 Backoffice medewerkers;
- Uitzenden: 2 Recruiters, 2 Backoffice medewerkers;
- Contractbeheer: 3 medewerkers, 2 Backoffice medewerkers;
- Externe Planning: 3 Planners, 1 Backoffice medewerker
De functie is voor 36 uur per week, te verdelen over 4 of 5 werkdagen.
Externe tewerkstellingen en/of detacheringen zijn plaatsingen van medewerkers van de Politie naar andere (overheids)organisaties. Als Contractbeheerder Externe Plaatsingen houd jij je met verschillende werkzaamheden bezig, waaronder het adviseren op- en het inregelen van deze externe tewerkstellingen/detacheringen.
Dit betreft een regiehoudersfunctie voor het gehele proces. Naast de adviesrol ben je namelijk ook medeverantwoordelijk voor het gehele proces van opmaken van de overeenkomsten tot aan het registeren van de financiële en rechtspositionele verplichting.
Dit betekent dat er zowel advies als uitvoering wordt gegeven ten aanzien van onderwerpen die de externe tewerkstelling of detachering raken, zoals bijvoorbeeld op fiscaal, juridisch en beleidsmatig vlak.
Competenties:
- Probleemanalyse
- Kwaliteitsgerichtheid
- Resultaatgerichtheid
- Klantgerichtheid
- Organisatie sensitiviteit
- Leervermogen
- Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
- Netwerkvaardigheid
Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:
- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
- Een afgeronde, erkende en volwaardige opleiding, op minimaal HBO niveau. Losse (deel)certificaten worden niet als gelijkwaardig gezien
- Kennis van en/of werkervaring met de inhoud van arbeids- en/of detacheringsovereenkomsten
Wensen:
- Kennis van en/of werkervaring met financiële en/of fiscale facturatieprocessen
- Kennis van en/of werkervaring met arbeidsvoorwaarden en cao’s
- Uitgebreide inhoudelijke kennis van en werkervaring met MS Office (Word, Outlook en Excel)
- Kennis van en werkervaring met een veelvoud aan verschillende administratieve processen binnen (grote overheids)organisaties

Solliciteer nu!
Bel naar 0320 – 430430
of stuur een e-mail info@plusit.nl
Solliciteer als één van de eersten
Reageer op deze vacature
"*" geeft vereiste velden aan
Gerelateerde vacatures






