Coördinator Landelijke Portefeuille Dienstverlening
Plaats: Apeldoorn
Uren per week: 36
Startdatum: 08-05-2023
Einddatum: 30-04-2024
Optie op verlenging: Ja, 2 x 12 maanden
Opdrachtomschrijving:
De portefeuille dienstverlening is één van de strategische hoofdportefeuilles binnen de politie. Een hoofdportefeuille is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van landelijk beleid. Vanuit de portefeuille dienstverlening willen we in verbinding staan met de maatschappij. Dit houdt in dat wij er o.a. voor willen zorgen dat het contact tussen burgers en de politie laagdrempelig is, plaatsvindt via kanalen die burgers wensen, faciliteert in een betekenisvolle opvolging en recht doet aan de positie van het slachtoffer.
Te behalen resultaten binnen de afgebakende periode die geldt voor deze opdracht:
- Opleveren van een concreet advies over het toepassen van de individuele beoordeling binnen de omnichannelstrategie op de digitale intake kanalen;
- Opleveren van het programmaplan dienstverlening 2024 in samenwerking met het programmateam;
- Opleveren van het portefeuilleplan dienstverlening 2024 in samenwerking met het portefeuilleteam.
- Bewaken van de programmaplanning en de voortgang;
- Overzicht houden over projecten binnen het programma, waarbij je zorg draagt voor afstemming op beleidsniveau;
- Gevraagd en ongevraagd adviseren over (nieuwe) vraagstukken die binnen de portefeuille spelen en richting geven aan het opstellen van het portefeuillejaarplan conform de plancyclus;
- Voorbereiden besluitvorming;
- Opstellen rapportages;
- Oppakken nieuwe concrete vraagstukken. De op te leveren resultaten worden per vraagstuk afgestemd.
Competenties:
- Probleemanalyse
- Initiatief
- Klantgerichtheid
- Flexibel
- Resultaatgerichtheid
- Samenwerken
Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:
- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
- Minimaal HBO niveau. Losse trainingen/certificaten worden niet als gelijkwaardig gezien
- In de afgelopen 10 jaar, minimaal 5 jaar werkervaring binnen programma’s. LET OP: Hier wordt specifiek werkervaring binnen een programma gevraagd. Er dient duidelijk aangetoond te worden dat het om een programma gaat. Alleen projectervaring wordt niet meegeteld
- Minimaal 5 jaar werkervaring met het uitvoeren van projecten conform Prince2
- Werkervaring met het (inhoudelijk) voorbereiden en het bewaken van de voortgang van een programmaplanning
Wensen:
- Werkervaring met verslaglegging, overzicht op projecten, afstemming op beleidsniveau, en het voorbereiden van besluitvorming. Beschrijf hier ook duidelijk het stakeholderveld
- Werkervaring in procesbegeleiding en advisering bij verander trajecten
- Werkervaring met het ontwikkelen en implementeren van project innovaties
- Werkervaring met de strafrechtsketen en/of met slachtofferzorg
- Werkervaring binnen politie waarbij je als volwaardig gesprekspartner diende voor diverse lagen binnen een organisatie

Solliciteer nu!
Bel naar 0320 – 430430
of stuur een e-mail info@plusit.nl
Solliciteer als één van de eersten
Reageer op deze vacature
"*" geeft vereiste velden aan
Gerelateerde vacatures






