Functie: Medior Beheerder ICT Ref.nr 2022726

Plaats: Den Helder
Uren per week: 38
Startdatum: 05-09-2022
Einddatum: 08-09-2023
Optie op verlenging: Ja, 3 x 12 maanden

Opdrachtomschrijving:

De beheerder beschikt over diepgaande Microsoft Active Directory kennis m.b.t. On-premise installatie/beheren binnen een grote Enterprise omgeving (>1000 gebruikers). Daarnaast werkt het Team ook met PKI. PKI is nog geen officiële bouwsteen, deze komt m.b.v. GriT tot stand en zal worden beheerd door de huidige sectie  beveiliging. Door het ontbreken van de officiële bouwsteen is ADS genoodzaakt om vanuit de techniek de certificaten uit leveren en te beheersen om er voor zorg te dragen dat de huidige IT operationeel kan blijven functioneren.

Van een Beheerder wordt niet alleen verwacht mee te kunnen draaien in het ADS team, maar ook boven de materie kan staan om collega bij te staan als er complexe handelingen moeten worden verricht. De beheerder kan zelfstandig en in teamverband beheren en draagt zorg voor het controleren en up-to-date houden van de beheer documentatie.

De mogelijkheid bestaat dat de kandidaat na verloop van tijd voor vergelijkbare werkzaamheden in een ander project of context wordt ingezet. In beginsel streven wij er naar dat de standplaats in een dergelijk geval niet wijzigt.
1. Beheert de ICT middelen, door:
– Het raadplegen van het werkzaamhedenregistratiesysteem;
– Het inhoudelijk beoordelen en interpreteren van aanvragen op proces, product, technische en logistieke aspecten;
– Het maken en registreren van nadere afspraken met klanten/gebruikers;
– Het controleren op volledigheid en werking van de te leveren ICT middelen;
– Het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
– Het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;
– Het laten nemen van preventieve en correctieve maatregelen;
– Het instrueren van gebruikers over de geleverde ICT middelen.

2. Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden;
– Controleert de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
– Het laten verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;
– Het laten registreren van afwijkingen en problemen;
– Het laten aanleveren van configuratiebeheer informatie;
– Het opmaken en actueel houden van installatie- en/of beheerdocumentatie.

3. Verricht ondersteunende werkzaamheden, zoals:
– Het adviseren en coördineren in het wijzigingenproces en het incidentenproces;
– Het afhandelen van zeer complexe incidenten en problemen;
– Het melden van afwijkende situaties in beheer omgevingen en bij de eindgebruiker;
– Het leveren van locatie, configuratie en klantspecifieke kennis;
– Het, op verzoek, analyseren van complexe technische vraagstukken rondom wijzigingen, incidenten en problemen;
– Het laten testen van de geleverde ICT middelen. 

Competenties:

  • Analyseren
  • Conceptueel denken
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Samenwerken
  • Initiatief

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in complexe Enterprise omgevingen (>1000 gebruikers)
  • Minimaal 1 jaar werkervaring over netwerk infrastructuur
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met Server 2016
  • Minimaal 0,5 jaar werkervaring van Active directory Service (ADS)

Wensen:

  • Werkervaring met platform public key infra (PKI)
  • Kennis van Active Directory Federated Service (ADFS)
  • Werkervaring van Agile en DevOps-werkwijzen, bij voorkeur de SCRUM- methodiek

SOLLICITEER OP DEZE FUNCTIE

Vul je gegevens in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Ik ga akkoord met:*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Binnen 1 minuut
Share This