Functie: NW GITI Senior Beheerder BF Ref.nr 2022560

Plaats: Huis ter Heide
Uren per week: 36
Startdatum: 30-06-2022
Einddatum: 27-01-2023
Optie op verlenging: Ja, 3 x 12 maanden

Opdrachtomschrijving:

De Senior Beheerder ICT is werkzaam in zeer complexe meervoudige standaard aanvragen (SA), in zeer complexe niet-standaard aanvragen (NSA) en in complexe projectmatige wijzigingen.
De Senior Beheerder ICT beheert de ICT middelen, controleert de administratieve afhandeling, en verricht ondersteunende werkzaamheden op het hoogste aggregatieniveau van de beheerders ICT.
1. Beheert de ICT middelen, door:
– het raadplegen van het werkzaamhedenregistratiesysteem;
– het inhoudelijk beoordelen en interpreteren van aanvragen op proces, product, technische en logistieke aspecten en het zo nodig inwinnen van nadere informatie;
– het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
– het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;
– het instrueren van beheerders ICT (junior, beheerder en 1e);
– het laten nemen van preventieve en correctieve maatregelen;
2. Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden;
– Controleert de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
– het laten verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;
– het laten registreren van afwijkingen en problemen;
– het opmaken en actueel houden van installatie- en/of beheerdocumentatie.
3. Verricht ondersteunende werkzaamheden, zoals:
Рhet adviseren en coördineren in het wijzigingenproces en het incidentenproces;
– het afhandelen van zeer complexe incidenten en problemen;
– het melden van afwijkende situaties in beheer omgevingen en bij de eindgebruiker;
Рhet controleren van en adviseren over detailplanning, werkverdeling, werkvoorbereiding en incidentencoördinatie
– het leveren van informatie ter verduidelijking en concretisering van niet direct zichtbare werklast
– het leveren van advies betreffende techniek, samenhang en haalbaarheid;
– het, op verzoek, analyseren van complexe technische vraagstukken rondom wijzigingen, incidenten en problemen;
– het laten testen van de geleverde ICT middelen.
4. Begeleidt en coacht 1e – en collega beheerders ICT.

Competenties:

  • Analyseren
  • Ontwikkelen medewerkers
  • Flexibel
  • Plannen en organiseren
  • Initiatief
  • Samenwerken
  • Verantwoordelijk

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 2 jaar kennis van en werkervaring met computerapparatuur, systeemprogrammatuur, ontwikkelplatformen en programmeer talen op het gebied van Security Identity & Autorisatiebeheer
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met Security Identity & Autorisatiebeheer
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met IBM SDI en SDS
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met SailPoint IIQ (specifiek met ontwerpen)
  • Een afgeronde HBO opleiding

Wensen:

  • Kennis van en werkervaring met computerapparatuur, systeemprogrammatuur
  • Kennis van en vaardigheid in het analyseren van informatiseringsvragen en in het aangeven van automatiseringsoplossingen
  • Kennis en vaardigheid in het sturen en coachen van collega’s
  • Kennis van en werkervaring met SQL
  • Kennis van en werkervaring met Agile, scrum en Prince ll Methodieken
  • Kennis van en werkervaring met Sailpoint IIQ en/of IBM Security Suite of vergelijkbare pakketten

SOLLICITEER OP DEZE FUNCTIE

Vul je gegevens in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Ik ga akkoord met:(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Share This