Functie: Senior Projectondersteuner Ref.nr 2022596

06 mei 2022 | PMO |

Plaats: Nieuwegein
Uren per week: 36
Startdatum: 22-08-2022
Einddatum: 31-07-2023
Optie op verlenging: Ja, 1 x 12 maanden

Opdrachtomschrijving:

De Dienst Informatie en Communicatie Technologie (ICT) is onderdeel van het Politiedienstencentrum (PDC) en is de organisatie voor de totstandkoming en continuïteit van de ICT. Zij zorgt voor de beschikbaarheid van de Informatievoorziening (IV) (waar nodig 24/7) en de gebruikersondersteuning.

Tevens ontwikkelt de dienst nieuwe functionaliteiten en is verantwoordelijk voor doorontwikkeling en het onderhoud van de bestaande IV-applicaties. Binnen de dienst ICT voert de sector PPI het IV project- en programmamanagement en Interim-management met als doel een goede samenwerking tussen de business en de diensten Informatiemanagement (IM) en ICT bij de uitvoering van projecten en programma’s. Naast borging van de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening voert de dienst regie op uitbestede services.

De sector Programma-. Project- en Interim management (PPI) levert capaciteit voor het leiden van programma’s en projecten binnen de politie. Deze programma’s en projecten betreffen voornamelijk de realisatie, invoering en ingebruikname van nieuwe of gewijzigde IV- en/of ICT-producten en -diensten.

Het uitvoeren van de taken die nodig zijn om het beoogde resultaat van het project te bereiken: het plannen, organiseren en besturen van alle werkzaamheden die deel uitmaken van het project.

Competenties:

  • Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
  • Klantgerichtheid
  • Organisatievermogen
  • Samenwerken
  • Flexibel
  • Kwaliteitsgerichtheid

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • In de afgelopen 5 jaar, minimaal 2 jaar werkervaring als projectondersteuner van ICT projecten, binnen grote (1000+) organisaties
  • Een afgeronde, erkende en volwaardige opleiding op minimaal HBO niveau

Wensen:

  • In de afgelopen 5 jaar, minimaal 2 jaar werkervaring met het inbedden van het issue- en risicomanagementproces, binnen projecten
  • In de afgelopen 5 jaar, minimaal 2 jaar werkervaring op het vakgebied Projectmanagement binnen de (Semi-)/overheid
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met de Agile/Scrum manier van werken
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met projectmanagementsoftware zoals Fortes Change Cloud, Clarity of gelijkwaardig
  • IPMA-PMO of IPMA-D gecertificeerd

SOLLICITEER OP DEZE FUNCTIE

Vul je gegevens in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Ik ga akkoord met:(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Share This