Plaats: Huis ter Heide
Uren per week: 38
Startdatum: 11-11-2022
Einddatum: 10-05-2024
Optie op verlenging: Ja, 3 x 12 maanden
Opdrachtomschrijving:
1. Beheert de ICT middelen, door:
– Het zo nodig inwinnen van nadere informatie;
– Het maken en vastleggen van gemaakte afspraken met klanten/gebruikers;
– Het controleren op volledigheid en werking van de te leveren ICT middelen;
– Het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
– Het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;
– Het testen van de geleverde ICT middelen;
– Het bewaken en signaleren van de status van de ICT middelen en het proactief handelen hierop;
– Het aannemen van storingsmeldingen;
– Het nemen van preventieve en correctieve maatregelen;
– Het instrueren van gebruikers over de geleverde ICT middelen;
– Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden.
– Het uitvoeren van updates en patches
2. Verricht de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
– Het verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;
– Het registreren van afwijkingen en problemen;
– Het aanleveren van configuratiebeheer informatie.
3. Verricht ondersteunende werkzaamheden zoals:
– Het melden van afwijkende situaties bij de eindgebruiker;
U bent in staat om licht tilwerk te verrichten, bijvoorbeeld in het geval van installatiewerkzaamheden
De Technisch beheerder fungeert als lokaal beheerder van de informatie- en verwerkingssystemen die in gebruik zijn bij de KMAR als decentrale opslagsystemen, voert gegevensbeheer werkzaamheden uit en adviseert over en ondersteunt gebruikers van de informatie- en verwerkingssystemen van decentrale opslag systemen. – De functionaris is verantwoording verschuldigd aan de manager van het betreffende onderdeel over de juiste aanpak van de beheerwerkzaamheden en de naleving van de afspraken en regels;- Kader waarbinnen wordt gewerkt: met elkaar samenhangende richtlijnen, procedures op basis van bouwsteenbeschrijvingen, procesbeschrijvingen;- De functionaris neemt beslissingen over correctheid en uitvoerbaarheid van de werkzaamheden en draagt bij aan de prioritering van de werkzaamheden en incidenten. – De functionaris werkt nauw samen met de functionaris gegevensbeheer NAS/decentrale opslag
Competenties:
- Communiceren
- Organisatiegericht
- Beïnvloeden
- Conceptueel denken
- Resultaatgericht
- Netwerken
- Analyseren
- Initiatief
Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:
- Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
- Minimaal 1 jaar werkervaring vervuld als Beheerder ICT
- Minimaal 1 jaar werkervaring met een werkzaamhedenregistratiesysteem
- MBO niveau 3 of 4 diploma of 3 jaar werkervaring op MBO 4 niveau
Wensen:
- Werkervaring met ondersteuning van technische processen in de ICT
- Werkervaring met kwaliteitszorg op het gebied van ICT ondersteuning
- Werkervaring in het Veiligheidsdomein (bijv. Ministerie van Defensie of Ministerie van Justitie en Veiligheid)
- Werkervaring met IT projecten binnen de overheid
- Specifieke theoretische en praktische kennis van autorisatie en security maatregelen van NAS en decentrale opslag voorzieningen
- Werkervaring m.b.t. formeren van testcriteria in een werkzaamhedenregistratiesysteem
- Een opleiding gevolgd op het gebied van informatica of minimaal 3 jaar werkervaring
- Werkervaring met acceptatietests worden voorbereid en uitgevoerd in een werkzaamhedenregistratiesysteem;
- Werkervaring met politie achtergronden, architectuur (BVI, CDM, NIM) en ontwikkelingen (BVI)