Functie: Technisch Beheerder Ref.nr 2022759

Plaats: Huis ter Heide
Uren per week: 38
Startdatum: 11-11-2022
Einddatum: 10-05-2024
Optie op verlenging: Ja, 3 x 12 maanden

Opdrachtomschrijving:

1. Beheert de ICT middelen, door:
– Het zo nodig inwinnen van nadere informatie;
– Het maken en vastleggen van gemaakte afspraken met klanten/gebruikers;
– Het controleren op volledigheid en werking van de te leveren ICT middelen;
– Het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
– Het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;
– Het testen van de geleverde ICT middelen;
– Het bewaken en signaleren van de status van de ICT middelen en het proactief handelen hierop;
– Het aannemen van storingsmeldingen;
– Het nemen van preventieve en correctieve maatregelen;
– Het instrueren van gebruikers over de geleverde ICT middelen;
– Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden.
– Het uitvoeren van updates en patches
2.  Verricht de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
– Het verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;
– Het registreren van afwijkingen en problemen;
– Het aanleveren van configuratiebeheer informatie.
3.  Verricht ondersteunende werkzaamheden zoals:
– Het melden van afwijkende situaties bij de eindgebruiker;

U bent in staat om licht tilwerk te verrichten, bijvoorbeeld in het geval van installatiewerkzaamheden

De Technisch beheerder fungeert als lokaal beheerder van de informatie- en verwerkingssystemen die in gebruik zijn bij de KMAR als decentrale opslagsystemen, voert gegevensbeheer werkzaamheden uit en adviseert over en ondersteunt gebruikers van de informatie- en verwerkingssystemen van decentrale opslag systemen. – De functionaris is verantwoording verschuldigd aan de manager van het betreffende onderdeel over de juiste aanpak van de beheerwerkzaamheden en de naleving van de afspraken en regels;- Kader waarbinnen wordt gewerkt: met elkaar samenhangende richtlijnen, procedures op basis van bouwsteenbeschrijvingen, procesbeschrijvingen;- De functionaris neemt beslissingen over correctheid en uitvoerbaarheid van de werkzaamheden en draagt bij aan de prioritering van de werkzaamheden en incidenten. – De functionaris werkt nauw samen met de functionaris gegevensbeheer NAS/decentrale opslag

Competenties:

  • Communiceren
  • Organisatiegericht
  • Beïnvloeden
  • Conceptueel denken
  • Resultaatgericht
  • Netwerken
  • Analyseren
  • Initiatief

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 1 jaar werkervaring vervuld als Beheerder ICT
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met een werkzaamhedenregistratiesysteem
  • MBO niveau 3 of 4 diploma of 3 jaar werkervaring op MBO 4 niveau

Wensen:

  • Werkervaring met ondersteuning van technische processen in de ICT
  • Werkervaring met kwaliteitszorg op het gebied van ICT ondersteuning
  • Werkervaring in het Veiligheidsdomein (bijv. Ministerie van Defensie of Ministerie van Justitie en Veiligheid)
  • Werkervaring met IT projecten binnen de overheid
  • Specifieke theoretische en praktische kennis van autorisatie en security maatregelen van NAS en decentrale opslag voorzieningen
  • Werkervaring m.b.t. formeren van testcriteria in een werkzaamhedenregistratiesysteem
  • Een opleiding gevolgd op het gebied van informatica of minimaal 3 jaar werkervaring
  • Werkervaring met acceptatietests worden voorbereid en uitgevoerd in een werkzaamhedenregistratiesysteem;
  • Werkervaring met politie achtergronden, architectuur (BVI, CDM, NIM) en ontwikkelingen (BVI)

SOLLICITEER OP DEZE FUNCTIE

Vul je gegevens in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Ik ga akkoord met:*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Binnen 1 minuut
Share This