GGD Amsterdam – Senior Systeembeheerder

Uren per week: 32-36

Ref. nr: 2024625

Plaats: Amsterdam
Uren per week: 32-36
Startdatum: 15-09-2024
Einddatum: 14-09-2025
Optie op verlenging: Ja

Opdrachtomschrijving:

Gespecialiseerde mede werkers zorgen voor een evenwichtige verdeling tussen incident beheer en projectmatig werken. De medewerkers doen de naam van de afdeling eer aan; repeterende taken worden geautomatiseerd, net zoals die zaken die door de

klant zelf kunnen worden uitgevoerd.

De GGD is in beweging. Gedreven door zaken als decentralisatie van rijkstaken en grote innovatieve kracht van de GGD moet de afdeling Automatisering inspelen op een grote verandersnelheid. Projecten volgen elkaar in rap tempo op, de afdeling is in transitie en de staande dienstverlening moet gewaarborgd zijn. Binnen dit speelveld is het belangrijk om specialisten aan boord te hebben die niet alleen de techniek van haver tot gort kennen, maar die ook kunnen inspelen op de veranderende behoefte van de klant en mee kunnen denken binnen de transitie.

Werkzaamheden

Systeem- en netwerkbeheer. Beheer en ontwikkeling van geautomatiseerde oplossingen binnen een zorg gerelateerde IT omgeving. ICT infrastructuur.

Er wordt gewerkt met onder meer Windows 2016 En Terminal Servers / Citrix, RES One Workspace, RES One Automation, APP-V, VMWare, ESX Servers en een Nimble storage omgeving. Het netwerk is ingericht met over het algemeen Cisco apparatuur:

• Incident en change

• Beheer van onze VM omgeving;

• Beheer van onze Skype for Business;

• beheer van automatiseringsoplossingen voor beheer en onderhoud van systemen

• Analyseren en beoordelen security bevindingen met behulp van Tenable en Logpoint

• Ondersteuning bij Security audits

• Analyseren en beoordelen security bevindingen met behulp van Tenable en Logpoint

• Ondersteuning bij Security audits

• maken en beschikbaar stellen van APP-V Sequences; SCCM

• Operationele beheertaken bijvoorbeeld het implementeren van updates op genoemde

systeemsoftware en platformen;

• Implementeren en documenteren van wijzigingen;

• Ondersteuning 1e lijns werkplek- en accountbeheerders;

• Oplossen van reguliere 2de en 3de lijn meldingen.

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 1 relevante referentie
  • In de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam
  • Minimaal over een hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar werkervaring binnen de afgelopen 3 jaar binnen een sociale zorg organisatie
  • Kennis en ervaring me het analyseren en beoordelen van security bevinding met behulp van Tenable enLogpoint in de afgelopen 2 jaar
  • Ervaring met Zorgmail, Zorgring, Glims in de afgelopen 2 jaar

Wensen:

  • Ervaring met labaratoria/ zorg applicaties — waaronder zeker , Clearswift. Odysseus, Aphrodite, Cloverleaf, Formatus
  • Ervaring met transformaties en outsourcing
  • Ervaring met deelname en advisering in PAB en CAB
  • Ervaring met trouble shooting binnen de keten leverancier – klant
Solliciteer nu!

Solliciteer nu!

Bel naar 0320 – 430430
of stuur een e-mail info@plusit.nl

Solliciteer als één van de eersten

Reageer op deze vacature

"*" geeft vereiste velden aan

Max. bestandsgrootte: 256 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde vacatures

Share This