Technisch Beheerder NAS

Startdatum: 01-04-2024

Uren per week: 38

Ref. nr: 2024139

Plaats: Huis ter heide
Uren per week: 38
Startdatum: 01-04-2024
Einddatum: 31-03-2025
Optie op verlenging: Ja

Opdrachtomschrijving:

1. Beheert de ICT middelen, door:
– Het zo nodig inwinnen van nadere informatie;
– Het maken en vastleggen van gemaakte afspraken met klanten/gebruikers;
– Het controleren op volledigheid en werking van de te leveren ICT middelen;
– Het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
– Het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;
– Het testen van de geleverde ICT middelen;
– Het bewaken en signaleren van de status van de ICT middelen en het proactief handelen hierop;
– Het aannemen van storingsmeldingen;
– Het nemen van preventieve en correctieve maatregelen;
– Het instrueren van gebruikers over de geleverde ICT middelen;
– Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden.
– Het uitvoeren van updates en patches
2. Verricht de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
– Het verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;
– Het registreren van afwijkingen en problemen;
– Het aanleveren van configuratiebeheer informatie.
3. Verricht ondersteunende werkzaamheden zoals:
– Het melden van afwijkende situaties bij de eindgebruiker;
U bent in staat om licht tilwerk te verrichten, bijvoorbeeld in het geval van installatiewerkzaamheden.

Achtergrond opdracht
De Technisch beheerder fungeert als lokaal beheerder van de informatie- en verwerkingssystemen die in gebruik zijn bij de KMAR als decentrale opslagsystemen, voert gegevensbeheer werkzaamheden uit en adviseert over en ondersteunt gebruikers van de informatie- en verwerkingssystemen van decentrale opslag systemen.

  • De functionaris is verantwoording verschuldigd aan de manager van het betreffende onderdeel over de juiste aanpak van de beheerwerkzaamheden en de naleving van de afspraken en regels;
  • Kader waarbinnen wordt gewerkt: met elkaar samenhangende richtlijnen, procedures op basis van bouwsteenbeschrijvingen, procesbeschrijvingen;
  • De functionaris neemt beslissingen over correctheid en uitvoerbaarheid van de werkzaamheden en draagt bij aan de prioritering van de werkzaamheden en incidenten.
  • De functionaris werkt nauw samen met de functionaris gegevensbeheer NAS/decentrale opslag.

Hybride werken: Thuiswerken i.o.m. leidinggevende

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 1 jaar werkervaring als Beheerder ICT
  • Minimaal in het bezit van een diploma op MBO 3 niveau
  • U heeft een opleiding gevolgd op het gebied van informatica of minimaal 3 jaar werkervaring
  • Minimaal 1 jaar werkervaring met een werkzaamhedenregistratiesysteem

Wensen:

  • Werkervaring met ondersteuning van technische processen in de ICT
  • Werkervaring met kwaliteitszorg op het gebied van ICT ondersteuning
  • Werkervaring met IT projecten binnen de overheid
  • Specifieke theoretische en praktische kennis van autorisatie en security maatregelen van NAS en decentrale opslag voorzieningen
Solliciteer nu!

Solliciteer nu!

Bel naar 0320 – 430430
of stuur een e-mail info@plusit.nl

Solliciteer als één van de eersten

Reageer op deze vacature

"*" geeft vereiste velden aan

Max. bestandsgrootte: 256 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde vacatures

Share This