Digitale Voorzieningen – Functioneel beheerder senior

Startdatum: Zo spoedig mogelijk

Uren per week: 36, 24

Ref. nr: 2024864

Plaats: Amsterdam
Uren per week: 24-36
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Einddatum: 6 maanden na startdatum
Optie op verlenging: Ja

Opdrachtomschrijving:

In de functie van senior functioneel beheerder personele domein verzorg en bestuur je het functioneel beheer van de applicaties binnen het personele domein, in de vorm van expertise, processen en diensten. Zo draag je als senior functioneel beheerder personele domein bij aan de toegevoegde waarde voor de gebruikers en ketenpartners van de gemeente Amsterdam.

Werkzaamheden
Dit doe je op een gemiddelde werkdag:
– Je biedt tweedelijnsondersteuning aan gebruikers bij productieproblemen en –verstoringen;
– Je neemt de intermediairrol over tussen gebruikers en de ICT-afdeling/leveranciers;
– Je coördineert van functionele wijzigingen van het begin van het proces tot en met de invoering;
– Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van FAT-testen, ondersteunen van gebruikers bij GAT-testen en het proactief zorgen voor een snel en soepel lopend audit proces;
– Je neemt deel aan projecten op het gebied van nieuwe of bestaande applicaties en brengt je actief je kennis en ervaring mee in overleggen/bijeenkomsten;
– Tot slot hou je je bezig met het opstellen van documentatie (testscenario’s, testrapportages en gebruikersinformatie) en het leveren van management- en stuurinformatie.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadsbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 1 relevante referentie
  • In de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam
  • In het bezit van een erkende hbo/wo diploma in de richting van Informatica of Bedrijfskunde
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met AFAS SW op expertniveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring kennis van Get en Update connectoren ( koppelingen) binnen AFAS

Wensen:

  • Kennis van Gemeentelijke Wet- en Regelgeving
  • Ervaring met coaching
Solliciteer nu!

Solliciteer nu!

Bel naar 0320 – 430430
of stuur een e-mail info@plusit.nl

Solliciteer als één van de eersten

Reageer op deze vacature

"*" geeft vereiste velden aan

Max. bestandsgrootte: 256 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde vacatures

Share This