GGD Amsterdam – Helpdesk medewerker

Startdatum: 01-10-2024

Uren per week: 36

Ref. nr: 2024787

Plaats: Amsterdam
Uren per week: 36
Startdatum: 01-10-2024
Einddatum: 30-09-2025
Optie op verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.

Opdrachtomschrijving:

Gespecialiseerde mede werkers zorgen voor een evenwichtige verdeling tussen incident beheer en projectmatig werken. De medewerkers doen de naam van de afdeling eer aan; repeterende taken worden geautomatiseerd, net zoals die zaken die door de klant zelf kunnen worden uitgevoerd.

De GGD is in beweging. Gedreven door zaken als decentralisatie van rijkstaken en grote innovatieve kracht van de GGD moet de afdeling Automatisering inspelen op een grote verandersnelheid. Projecten volgen elkaar in rap tempo op, de afdeling is in transitie en de staande dienstverlening moet gewaarborgd zijn. Binnen dit speelveld is het belangrijk om specialisten aan boord te hebben die niet alleen de techniek van haver tot gort kennen, maar die ook kunnen inspelen op de veranderende behoefte van de klant en mee kunnen denken binnen de transitie.

Werkzaamheden

Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware;

• Productvergelijking en het aanvragen van offertes met betrekking tot ICT middelen;

• Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;

• Neemt desgevraagd deel aan diverse project overleggen;

• Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting en instructie aan de gebruikers;

• Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie).

• Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware.

• Bijhouden van de CMDB.

• Rechtenbeheer AD.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadsbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 1 relevante referentie
  • In de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam
  • Minimaal over een mbo werk- en denkniveau
  • In het bezit van ITIL4, SC-900 en MS-102
  • Kennis van en ervaring, als helpdeskmedewerker met een omgeving waarin gewerkt wordt, met Virtualisatie, Citrix, VMware, Ivanti Workspace Manager, SSCM en Topdesk
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een sociale zorg organisatie in de afgelopen 3 jaar

Wensen:

  • Ervaring als helpdesk medewerker op een skilled helpdesk met beheer taken
  • Relevante Microsoft certificeringen waaronder Microsoft AZ-104: Azure Administrator
Solliciteer nu!

Solliciteer nu!

Bel naar 0320 – 430430
of stuur een e-mail info@plusit.nl

Solliciteer als één van de eersten

Reageer op deze vacature

"*" geeft vereiste velden aan

Max. bestandsgrootte: 256 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde vacatures

Sorry, No posts.
Share This